Making the impossible packable

Meer in minder laten passen is een heuse vaardigheid. En CPS Packing Systems heeft deze kunst geperfectioneerd. Met behulp van hun technologie kunnen artikelen gemakkelijker en sneller worden verpakt en passen er meer spullen in dezelfde afmetingen dan voorheen.

 

CPS plaatste een verpakkingsmachine op een beursstand en daagde mensen uit om mee te doen aan een verpakkingswedstrijd. Om de campagne te lanceren en mensen uit te nodigen voor de beurs, maakten we een teasende film en stelden we een unieke direct mailing op.

 

Op de beursstand vonden de hele dag door demonstraties plaats. De verpakkingsmachine had een slagingspercentage van 100%. De boodschap werd op een duidelijke en unieke manier overgebracht. De beursstand zelf werd het middelpunt van het evenement en foto's van de 'olifant in een doos' - de key visual van de campagne – werden al snel trending op LinkedIn. Lekker uitgepakt toch?

©tooters2018 | A member of the Institute of Ideas

  • Facebook Tooters
  • Instagram Tooters
  • LinkedIn Tooters
  • YouTube Tooters