Love is in the Air(port)

Het is niet gemakkelijk om geliefden achter te laten als je op reis vertrekt. Vooral niet op Valentijnsdag.

 

Voor alle lovers onder ons ontwikkelde ons team de perfecte activatie: Love is in the Air(port). Reizigers werkten samen met ons promotieteam om het idee tot leven te brengen en thuisblijvers een extra bijzondere verrassing te bezorgen.

 

Terwijl onze muzikanten liefdesliedjes speelden in de vertrekhal en verse rozen (soms zelfs met kusjes!) uitdeelden, spraken onze promotiedames met de toeschouwers en moedigden hen aan om een liefdesbriefje te schrijven aan de thuisblijvers. Die persoonlijke briefjes werden samen met een doos bonbons bij hun dierbaren in de buurt bezorgd.

 

Deze actie ging niet onopgemerkt voorbij op social media. Selfies, hashtags en likes vlogen ons om de oren. Ook de regionale nieuwsploeg ontging het niet dat liefde in de lucht hing. Eli, de communicatiemanager op Eindhoven Airport, werd geïnterviewd voor een uitzending die nog dezelfde avond in ruim vijf miljoen huiskamers te bewonderen was.

In totaal werden meer dan 100 doosjes bonbons bezorgd om dierbaren te verrassen. Superlief natuurlijk, vooral omdat het Eindhoven Airport was die als geen ander onderstreepte wat iedereen weet: ‘Love is in the air’.

©tooters2018 | A member of the Institute of Ideas

  • Facebook Tooters
  • Instagram Tooters
  • LinkedIn Tooters
  • YouTube Tooters