Guerilla activity

Een gevestigde naam in de schoonmaakbranche op frisse wijze op de kaart zetten en een onuitwisbare indruk achterlaten? Laat dat maar aan Exit en Tooters over!

Voor onze opdrachtgever CleanDeal, dé online schoonmaakspecialist van de Benelux, bedachten we een ludieke en unieke guerillacampagne. Gewapend met schoonmaakhandschoenen, sponzen, goodiebags en een flinke dosis charme, doken in vaatdoek gehulde promodames de afgelopen weken onaangekondigd op bij diverse vakbeurzen, zoals de Schoonmaak Vakdagen in Houten en de BBB-beurs in het MECC Maastricht. Niet alleen werden de gasten op de beursvloer getrakteerd op een goodiebag, een onweerstaanbare beursdeal en een beeldschone glimlach; eenmaal aangekomen bij hun auto troffen zij een unieke gadget aan onder hun ruitenwisser met een speciale boodschap.  

Hoewel onze CleanDeal-kanjers inmiddels al duizenden beursbezoekers hebben verrast, zit hun schoonmaak-missie er nog lang niet op. Waar ze precies zullen opduiken? Who knows. Hou je autoruit maar goed in de gaten…

©tooters2018 | A member of the Institute of Ideas

  • Facebook Tooters
  • Instagram Tooters
  • LinkedIn Tooters
  • YouTube Tooters